Linia Iława Główna-Brodnica

Historia dróg żelaznych;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

Stellwerk

Post autor: Stellwerk »

2xM pisze: zdecydowanie wygląda na wagon EKD, choć nie musi być to koniecznie rejon Warszawy. Po powstaniu jeden z tego typu wagonów znalazł się np. na kolejce w Pleszewie.
Zaraz, zaraz.... EKD była (i jest) normalnotorowa, a ciuchcia w Pleszewie to 750 mm.
M.Jarząbek
Osobowy
Posty: 74
Rejestracja: 31 lip 2007, 12:03

Post autor: M.Jarząbek »

Brałem pod uwagę zarówno ten jednostkowy przydział wagonu dla kolei Pleszew-Pleszew Miasto jak i zarówno wagony tramwajowe Zagłębia Dąbrowskiego, ale najbardziej prawdopodobne w/g to właśnie EKD.
A kolej krotoszyńska - posiadała i posiada dwie szerokości torów 1435 i 750 mm.
nowomieszczanin
Towos
Posty: 38
Rejestracja: 17 mar 2009, 22:07

Post autor: nowomieszczanin »

Piękny widok z okolicznych wzgórz na dworzec w Nowym Mieście
Załączniki
dworzec.jpg
stacho
Towarowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 gru 2014, 11:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: stacho »

Pierwszy raz zabieram głos na tym forum.
W latach dziewięcdziesiątych przez krótko kursował sezonowy pociąg pospieszny relacji Olsztyn - Kraków przez Iławę , Brodnicę , Płock , Kutno , Łódź.Z Olsztyna wyjeżdżał w godzinach popołudniowych.Od Olsztyna do Kutna prowadziły go iławskie ST 44 , ze zmianą lokomotywy w Iławie.
ODPOWIEDZ