Modernizacja na lini Warszawa-Gdynia
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
Odkopuję temat, ponieważ mam pytanie - w szczególności do Pana Leszka Lewińskiego.
Po pierwsze chciałbym zapytać czy rozjazd na 60 km/h jest droższy od 'zwyklaka' na 40? Zakładam, że tak, ale co ja tam mogę wiedzieć, także pytam profesjonalistów, którzy wiedzą
Po drugie, jeżeli 60-tka jest droższa od 40-stki to proszę zerknąć na schemat zmodernizowanej stacji Mława:
http://www.przetargi.plk-sa.pl/dane/200 ... chemat.pdf
i wyjaśnić po co rozjazd na 60 km/h przy zwrotnicach 5 i 7? Czy zmieniły się przepisy i teraz będzie można manewrować z prędkością do 60 km/h Tor 4a jest torem wyciągowym...
Po pierwsze chciałbym zapytać czy rozjazd na 60 km/h jest droższy od 'zwyklaka' na 40? Zakładam, że tak, ale co ja tam mogę wiedzieć, także pytam profesjonalistów, którzy wiedzą
Po drugie, jeżeli 60-tka jest droższa od 40-stki to proszę zerknąć na schemat zmodernizowanej stacji Mława:
http://www.przetargi.plk-sa.pl/dane/200 ... chemat.pdf
i wyjaśnić po co rozjazd na 60 km/h przy zwrotnicach 5 i 7? Czy zmieniły się przepisy i teraz będzie można manewrować z prędkością do 60 km/h Tor 4a jest torem wyciągowym...
najlepsze kolejowe klimaty są na Warmii i Mazurach!
LCS Działdowo: powstają nowe wiadukty i tunele
Na blisko 54-kilometrowym odcinku objętym Lokalnym Centrum Sterowania Działdowo PKP PLK dotychczas zmodernizował 51 km linii kolejowej (w sumie 116 km torów), ponad 103 km sieci trakcyjnej, 5 przejazdów kolejowych oraz 23 perony. Ponadto, wybudowano 33 przepusty oraz oddano do użytku przejścia pod torami w Gralewie i Działdowie.
W najbliższych tygodniach rozpocznie się realizacja kolejnych wiaduktów na odcinku między Działdowem i Montowem w Jegli, Turzy Wielkiej, Gralewie i Katlewie, a przed końcem roku wznowione zostaną roboty na rozpoczętych, a nieskończonych czterech wiaduktach w Mławie, Mławce i Iłowie-Osadzie.
Kurier Kolejowy: pełny tekst oraz zdjęcia
W najbliższych tygodniach rozpocznie się realizacja kolejnych wiaduktów na odcinku między Działdowem i Montowem w Jegli, Turzy Wielkiej, Gralewie i Katlewie, a przed końcem roku wznowione zostaną roboty na rozpoczętych, a nieskończonych czterech wiaduktach w Mławie, Mławce i Iłowie-Osadzie.
Kurier Kolejowy: pełny tekst oraz zdjęcia
To ja też mam pytanie,TrainzN pisze:Odkopuję temat, ponieważ mam pytanie - w szczególności do Pana Leszka Lewińskiego.
Po pierwsze chciałbym zapytać czy rozjazd na 60 km/h jest droższy od 'zwyklaka' na 40? Zakładam, że tak, ale co ja tam mogę wiedzieć, także pytam profesjonalistów, którzy wiedzą
Po drugie, jeżeli 60-tka jest droższa od 40-stki to proszę zerknąć na schemat zmodernizowanej stacji Mława:
http://www.przetargi.plk-sa.pl/dane/200 ... chemat.pdf
i wyjaśnić po co rozjazd na 60 km/h przy zwrotnicach 5 i 7? Czy zmieniły się przepisy i teraz będzie można manewrować z prędkością do 60 km/h Tor 4a jest torem wyciągowym...
-po co remontuje się przejazd w Bożympolu Wielkim który był zbudowany od podstaw kilka lat temu?, zresztą nic tam nie zrobiono oprócz uruchomienia objazdu po starym asfalcie pozostałosci po niedawnej odbudowie.
- po co sypie się 80 cm balastu(jak na obciążenie magistralne) pod tory na Helskiej gdzie jeżdżą szynobusy i lekkie lokomotywy z lekkimi składami wagonowymi ?
itd, itd.