Rozpoczeła sie wymiana podkładów na trasie Braniewo- Gutkowo
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
Rozpoczeła sie wymiana podkładów na trasie Braniewo- Gutkowo
Ogromne ilości podkładów są składowane na stacji w Ornecie, przynajmniej 5 tys. Zostały sproadzone również urządzenia i drezyny specjalistyczne, dźwigi i podnościki, spychacze, jak i spora liczba wagonów mieszkalnych dla pracowników. Jak się dowiedziałem ma to związek z wprowadzeniem na tej trasie pociągu relacji Berlin-Kaliningrad. Dzisiaj rospoczęto załadunek podkładów na platwormy.
Pozdrawiam z Ornety.
Pozdrawiam z Ornety.
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Hej!
A więc jednak!!! Darek, jeśli masz czas i możliwości (wiem, wiem, ciężko z tym bywa...), bardzo przydałyby się zdjęcia i bieżące relacje. A może ktoś z Klubowiczów może pofocić co nieco?
Ten remont to nie tylko szansa na pospieszny, ale olbrzymia szansa dla całej linii.
Wreszcie dzieje się coś pozytywnego!
Pozdrawiam i dziękuję za garść wspniałych wieści!
A więc jednak!!! Darek, jeśli masz czas i możliwości (wiem, wiem, ciężko z tym bywa...), bardzo przydałyby się zdjęcia i bieżące relacje. A może ktoś z Klubowiczów może pofocić co nieco?
Ten remont to nie tylko szansa na pospieszny, ale olbrzymia szansa dla całej linii.
Wreszcie dzieje się coś pozytywnego!
Pozdrawiam i dziękuję za garść wspniałych wieści!
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski
Może nie tyle pks-y co prywatni przewoźnicy, Radex i Kamix jeździły by puste. Jezeli mówimy o opłacalności przejazdu, to należy wreszcie powiedzieć o podjeciu walki o klijenta przez kolej. Dotychczas było tak: Jeżdzą to niech jeżdzą, jak nie jeżdżą to zamykamy trase. Nie podejmowano żadnej walki o klijenta. Pierwszym krokiem powinno być zwiększenie częstotliwosci kursowania pociągów, jak i obniżka cen biletów, przynajmniej do poziomu jak Busy, z Ornety do Olsztyna 8 zł, choć np. 6 zł byłoby znakomitym impulsem pozytywnie nastawiajacym klijenta do PKP. Wazne są tkaże konfort, szybkość niezawodność itd.. Kolej musi otrzepać się z Komuny i znaleśc sobie miejsce na ojczystych szlakach.
nadmienie ze zgodnie z przepisami prawa unijnego 20% przejazdów powinno być udostepniane dla przewoźników z pozostałych krajów unii. To właśnie stało się impulsem do naprawy tej trasy (przejazd pociągu IC).
Jak tylko prace nabiorą tempa, zrobie kilka fotek, narazie wszystkim
nadmienie ze zgodnie z przepisami prawa unijnego 20% przejazdów powinno być udostepniane dla przewoźników z pozostałych krajów unii. To właśnie stało się impulsem do naprawy tej trasy (przejazd pociągu IC).
Jak tylko prace nabiorą tempa, zrobie kilka fotek, narazie wszystkim
- Adam Dąbrowski
- DYŻURNY RUCHU
- Posty: 1140
- Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Tam jest kilka marnych odcinków, między innymi przed Żugieniami, a także między Pieniężnem a Ornetą. Problemy z nasypami są między Gutkowem a Cerkiewnikiem. Wystarczy, że naprawią właśnie te ubytki i już będzie duży postęp. Telepać się 20 km/h nie przystoi pociągowi IC...
Pozdrawiam serdecznie,
Adam Dąbrowski
Adam Dąbrowski
- Piotr Janik
- InterCity
- Posty: 300
- Rejestracja: 29 wrz 2004, 16:14
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Towos
- Posty: 27
- Rejestracja: 07 sty 2005, 16:55
- Lokalizacja: Orneta
Parowozy?
Jeżeli chodzi o prawo własności, nie mam pojęcia. Przez jakiś czas funkcjonowała w Ornecie prywatna spółka zajmująca się ogólnie branżą paliwową. Remontowali na swój koszt jeden tor zdawczy i jedną bocznice, na miejscu byłego toru przy peronie pierwszym. na dzień dzisiejszy nie ma obawy o odcięcie obwodnicy orneckiej, choć bocznice, m.in. byłej fabryki śrób sa nieużywane od lat, i wszystko wygląda na to, że tak pozostanie (rozebranie hali przeładunkowej). A tak nawiasem mówiąc parowozu w Ornecie nie widziałem od dobrych 15 lat.