Witam kolezanki i kolegow!
Szukalem, czytalem i... dalej nie wiem!
Moze ktos z kol. wytlumaczy mi, tak po chlopsku, jaka jest roznica pomiedzy "TARCZA ZAPOROWA KSZTAŁTOWA" a "TARCZE MANEWROWE KSZTAŁTOWE" Czy mozna je stosowac zamiennie? Czy moze tarcza zaporowa jest "lepsza" od manewrowej bo sluzy nie tylko przy manewrach? Czemu na niektorych stacjach Np. Starogard Gd, Brodnica stosowano tarcze manewrowe, a na innych (Wolsztyn np) zaporowe?
Rozumiem sens TZ na obrotnicy, tam sie TM raczej nie przyda, ale z drugiej strony czy TZ ustawiana przed semaforem wyjazdowym dziala tak jak TM? A jesli nie to, w jakim celu sie ja tam ustawia?
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Pozdr. Michal
Czym sie rozni TZ od TM?
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
A na stronę Covalusa zaglądałeś?
http://covalus.ovh.org/e101951/e101951101112.html
http://covalus.ovh.org/e101951/e101951101112.html
Oczywiście, że tak - Tz jest ważna zarówno dla manewrów jak i pociągów.Rozumiem sens TZ na obrotnicy, tam sie TM raczej nie przyda, ale z drugiej strony czy TZ ustawiana przed semaforem wyjazdowym dziala tak jak TM? A jesli nie to, w jakim celu sie ja tam ustawia?
- Załączniki
-
- Screenshot_2.jpg
- Na tym obrazku widać, że zmieniono Tz na Tm - i słusznie, skoro jest rozjazd ochronny.
- (17,46 KiB) Pobrany 1560 razy