Wybór specjalizacji na studia - Drogi Szynowe?

Obecne oblicze stalowych szlaków;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

Mariusz_G
Towarowy
Posty: 13
Rejestracja: 11 cze 2012, 19:44
Lokalizacja: Olsztyn

Wybór specjalizacji na studia - Drogi Szynowe?

Post autor: Mariusz_G »

Witam
Nie ma na forum działu Offtopic, więc zamieszczam temat tu.
Studiuję na Politechnice Gdańskiej budownictwo i jestem zmuszony dokonać wyboru profilu dyplomowania. Z racji zainteresowania koleją, myślałem o specjalizacji Drogi Szynowe, ale podobno potencjalni pracodawcy patrzą na to, jakie specjalizacje się kończyło i z reguły bardziej pożądane są specjalizacje konstrukcyjne. Nie wiem, czy to mit, czy prawda, w każdym razie zwracam się z zapytaniem do użytkowników, którzy mieli okazję kończyć studia budowlane, czy warto jest się kierować sympatiami, czy może jednak pójść za głosem rozsądku i wybrać jednak specjalizację konstrukcyjną? Z góry dzięki za odzew.
Awatar użytkownika
Adam Dąbrowski
DYŻURNY RUCHU
Posty: 1140
Rejestracja: 24 wrz 2004, 17:26
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Re: Wybór specjalizacji na studia - Drogi Szynowe?

Post autor: Adam Dąbrowski »

Mariusz_G pisze:Witam
Nie ma na forum działu Offtopic, więc zamieszczam temat tu.
Studiuję na Politechnice Gdańskiej budownictwo i jestem zmuszony dokonać wyboru profilu dyplomowania. Z racji zainteresowania koleją, myślałem o specjalizacji Drogi Szynowe, ale podobno potencjalni pracodawcy patrzą na to, jakie specjalizacje się kończyło i z reguły bardziej pożądane są specjalizacje konstrukcyjne. Nie wiem, czy to mit, czy prawda, w każdym razie zwracam się z zapytaniem do użytkowników, którzy mieli okazję kończyć studia budowlane, czy warto jest się kierować sympatiami, czy może jednak pójść za głosem rozsądku i wybrać jednak specjalizację konstrukcyjną? Z góry dzięki za odzew.
Hej,