Urząd Transportu Kolejowego stwierdził naruszenie przepisów przez PKP Polskie Linie Kolejowe w zakresie utrzymania rowów odwadniających, co doprowadziło do wymiany podtorza. Dopuszczalne normy przekroczyła również degradacja podkładów drewnianych.
Prezes Urzędu Transportu Kolejowego nakazał usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości do 30 kwietnia 2014 r. Decyzji nadano rygor natychmiastowej wykonalności.
Więcej: Kurier Kolejowy
Błędy w utrzymaniu szlaku Pisz - Ełk Towarowy
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
Z artykułu
"GENIALNE" zdanie. Tylko dziennikarze (a może i nie tylko oni) potrafią coś takiego wymyśleć. Jaka wymiana podtorza i już wykonana ? Komuś chyba coś się pomyliło !Urząd Transportu Kolejowego stwierdził naruszenie przepisów przez PKP Polskie Linie Kolejowe w zakresie utrzymania rowów odwadniających, co doprowadziło do wymiany podtorza.