Braniewo i okolice!!!
Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard
http://www.braniewo24.com.pl/index.php? ... &Itemid=66
Rozmowa z mieszkańcami Chruściela na temat linii Braniewo - Elbląg
Rozmowa z mieszkańcami Chruściela na temat linii Braniewo - Elbląg
Nic nie zdziałają- tych samych argumentów używali mieszkańcy miejscowości położonych wzdłuż każdej zamykanej radośnie chociażby w latach 90. linii. Kolej jest nie po to, zeby wozic ludzi, kolej jest po to żeby brac dotacje od państwa i utrzymywac administrację rozbudowaną prawie jak za komuny...kaim pisze:http://www.braniewo24.com.pl/index.php? ... &Itemid=66
Rozmowa z mieszkańcami Chruściela na temat linii Braniewo - Elbląg
Od września rusza ponownie linia Braniewo - Bogaczewo -Elbląg
http://www.braniewo24.com.pl/index.php? ... 5#comments
Mam nadzieje że to nie żart
http://www.braniewo24.com.pl/index.php? ... 5#comments
Mam nadzieje że to nie żart
Tak, też o tym słyszałem od gostka z urzędu marszałkowskiego w Olsztynie.
Poza tym w sezonie, ale tylko w niedziele do Braniewa będą docierały plażowe pociągi Arrivy z Grudziądza przez Elbląg i Tolkmicko.
Poza tym w sezonie, ale tylko w niedziele do Braniewa będą docierały plażowe pociągi Arrivy z Grudziądza przez Elbląg i Tolkmicko.
USAMORZĄDOWIĆ regionalne linie kolejowe!!!
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=62563#62563
Pozdrowienia z Pomorza!
B. Jędrzejewski
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=62563#62563
Pozdrowienia z Pomorza!
B. Jędrzejewski
Ruch pasażerski z Elbląga do Braniewa przez Młynary miał zostać wznowiony 1 lipca. W związku z tym, że obecnie brakuje autobusów szynowych, które mają zostać dotarczone w leasingu, termin ten przesunął się na 1 września. Bardzo dobrze, że Arriva wjedzie na trasę do Braniewa, przez Tolkmicko. Być może będzie to początek walki o przejęcie pasażerów na innych liniach województwa.
Podłączając się do wątku o Braniewie:
- w rejonie stacji przy przejeździe (bliżej peronów) jest firma MIR Trade, wiem, że odstawiona stoi tam LDH45-024 (stan na 15.05.2010), a niegdyś na terenie firmy znajdowała się także 410D-01 i TGM4A-xxxx... (TGM4A w 2005 na sprzedaż pod szyldem ZASTAL - BRANIEWO Sp. z o.o.)
- w Braniewie pod szyldem Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Usługowo-Handlowego "CHEMIKALS" Andrzej Konończuk pracowała TGM23B-855 (1524 mm)...
Zatem:
- czy w/w lokomotywy nadal się tam znajdują?
- kto jest ich właścicielem?
- jaki nr boczny posiada/ła TGM4A?
- na jakiej szerokości torów pracowały w/w loki?
- w rejonie stacji przy przejeździe (bliżej peronów) jest firma MIR Trade, wiem, że odstawiona stoi tam LDH45-024 (stan na 15.05.2010), a niegdyś na terenie firmy znajdowała się także 410D-01 i TGM4A-xxxx... (TGM4A w 2005 na sprzedaż pod szyldem ZASTAL - BRANIEWO Sp. z o.o.)
- w Braniewie pod szyldem Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Usługowo-Handlowego "CHEMIKALS" Andrzej Konończuk pracowała TGM23B-855 (1524 mm)...
Zatem:
- czy w/w lokomotywy nadal się tam znajdują?
- kto jest ich właścicielem?
- jaki nr boczny posiada/ła TGM4A?
- na jakiej szerokości torów pracowały w/w loki?
Jacek Jaco Chiżyński
Jeżeli chodzi o TGM23B-855 – loczek dalej znajduje się na terenie zakładu „CHEMIKALS”. Jednak ma on jakąś usterkę i nie jest wykorzystywany. Słyszałem, że są plany naprawy go gdzieś na Białorusi. Oczywiście rozstaw 1 524 mm.
Na terenie zakładu znajduje się jeszcze jedna lokomotywa o szerokim rozstawie osi – TΓM4A-2277.
Oczywiście są też dwa loki o rozstawie osi 1 435 mm – 401Da-494 – niesprawna, oraz jeszcze jedna 401Da-XXX w pełni wykorzystywana.
Na terenie zakładu znajduje się jeszcze jedna lokomotywa o szerokim rozstawie osi – TΓM4A-2277.
Oczywiście są też dwa loki o rozstawie osi 1 435 mm – 401Da-494 – niesprawna, oraz jeszcze jedna 401Da-XXX w pełni wykorzystywana.
Tu stacja Dobre Miasto!
Z tego co się orientuję, wszystkie cztery lokomotywy na dzień 19 maja 2010 roku były w posiadaniu CHEMIKALSU. Jednak dość często to się zmienia, awarie, wypożyczenia itd sprawiają, że te stany posiadania mogą ulec zmianie.Dzięki Wielkie! Rozumiem, że w/w pojazdy są w firmie Chemikals? Czy ma to jakiś związek z MIR Trade?
Trzeba pamiętać, że na przeładowni, aby sprawnie funkcjonowała, musi pracować para lokomotyw - jedna o szerokim rozstawie osi, druga normalnotorowa. A z awaryjnością jak widać różnie to bywa.
Tu stacja Dobre Miasto!
Z adresu firmy Chemikals wynika, że znajduje się w Siedlisku na północ od Braniewa przy DK 54. Tam też jak zauważyłem w Googlach jest terminal. Czy zatem owe maszyny pracują w tamtejszym terminalu, czy pojawiają się także na stacji?
Firma MIR Trade znajduje się przy ulicy Szkolnej w bezpośrednim sąsiedztwie stacji towarowej i jej zasięg działania jak widzę jest nieco inny, choć znam fotkę TGM4A-2277, która manewruje właśnie na terenie MIR Trade...
Generalnie próbuję sobie odpowiedzieć na pytanie, gdzie dosłownie można zastać te loki.
Mam jeszcze jedno zagadnienie: w Bazie Paliw nr 12 Chruściel pracuje/pracowała czeska lokomotywa T458.0510 ex 721.501 (CKD 5910/1963 choć nie jestem pewien) - czy nadal się tam znajduje, czy pojawia się na torze szerokim w Braniewie?
Firma MIR Trade znajduje się przy ulicy Szkolnej w bezpośrednim sąsiedztwie stacji towarowej i jej zasięg działania jak widzę jest nieco inny, choć znam fotkę TGM4A-2277, która manewruje właśnie na terenie MIR Trade...
Generalnie próbuję sobie odpowiedzieć na pytanie, gdzie dosłownie można zastać te loki.
Mam jeszcze jedno zagadnienie: w Bazie Paliw nr 12 Chruściel pracuje/pracowała czeska lokomotywa T458.0510 ex 721.501 (CKD 5910/1963 choć nie jestem pewien) - czy nadal się tam znajduje, czy pojawia się na torze szerokim w Braniewie?
Jacek Jaco Chiżyński
- darek600141
- Pospieszny
- Posty: 160
- Rejestracja: 21 sty 2007, 15:33
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt: