I stało się

Historia dróg żelaznych;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

Awatar użytkownika
Stacja Krzepielów
Przyspieszony
Posty: 78
Rejestracja: 04 gru 2006, 17:07
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Stacja Krzepielów »

O Dąbrowa Wysoka!!! yes, yes,yes :grin:
Panie kamilu czy podszedł Pan bliżej???

Hm jeśli chodzi o ormo to n/w zdjęcie może trochę wyjasnić :lol:
Załączniki
ssss 002.jpg
Muzeum Historii Linii Kolejowych
Stacja Chrzypsko Wielkie
--
Czytaj periodyk "Stacja Chrzypsko Wielkie"
na www.muzeumchrzypsko.pl
Awatar użytkownika
Piotr Janik
InterCity
Posty: 300
Rejestracja: 29 wrz 2004, 16:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Piotr Janik »

Stacja Krzepielów pisze:Panie kamilu czy podszedł Pan bliżej???
Pan Kamil cenił wówczas szerszy kontekst :wink: - to już jest pewne, niestety. Ale jest okazja, żeby wątek potraktować jako poświęcony historii posterunków blokowych na linii Toruń - Wystruć. Wierzę, że ojciec założyciel nie ma nic przeciwko, zwłaszcza, że tytuł wątku jest nader uniwersalny.
Na znanym portalu aukcyjnym pojawil się ślad posterunku blokowego z którego prawdopodobnie urodził się później (kiedy?) przystanek Pikus. Mam uprzejmą prośbę do grupy trzymającej wiedzę o sprawdzenie w dostępnych źródłach prawdopodobieństwa tegoż. Na mapie dyrekcji gdańskiej u Scharfa jest w tym miejscu właściwy symbol ale bezczelnie, bez nazwy a zwłaszcza bez kilometrażu, który posłużyłby do porównania.
Załączniki
Zdjęcie z aukcji (która kiedyś przejdzie do archiwum i przestanie się wyświetlać).
Zdjęcie z aukcji (która kiedyś przejdzie do archiwum i przestanie się wyświetlać).
Fragmencik Messtischblatt 2384 z nieocenionego mapy.eksploracja, pokazujący nie tyle 'szerszy kontekst', co zasadnicze elementy nazewnicze :).
Fragmencik Messtischblatt 2384 z nieocenionego mapy.eksploracja, pokazujący nie tyle 'szerszy kontekst', co zasadnicze elementy nazewnicze :).
Freien Strecken für freien Menschen!
ODPOWIEDZ