Linia 218: odcinek Prabuty - Kwidzyn

Obecne oblicze stalowych szlaków;

Moderatorzy: Sebastian Marszał, bastard

Leszek Lewiński
EuroCity
Posty: 425
Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
Lokalizacja: Reda

Post autor: Leszek Lewiński »

ArTuR pisze:...Wykres na pewno nie jest dokładny co do metra...
To proszę bardzo - profil linii dokładny (co do metra, a nawet jeszcze bardziej).
Załączniki
PROFIL PRABUTY - KWIDZYN 1.jpg
Leszek Lewiński
EuroCity
Posty: 425
Rejestracja: 24 wrz 2004, 20:13
Lokalizacja: Reda

Post autor: Leszek Lewiński »

Eeeee...
Jakośc rysunku jakaś mizerna. Ale jak wstawic z lepszą ?
L.L.
Awatar użytkownika
Janek
Przyspieszony
Posty: 94
Rejestracja: 16 kwie 2005, 09:59
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Janek »

Panie Leszku, powiesić gdzieś na jakimś serwerze plik z dobrą jakością i zapodać linka.

Można tu: http://jpghost.pl/
Pozdrawiam
nowmir
Osobowy
Posty: 70
Rejestracja: 24 paź 2006, 08:31
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: nowmir »

W Rakowcu obok feralnego nasypu prowadzone są prace melioracyjne. Obok ktoś się buduje, więc pewnie zleceniodawcą jest gmina.
Załączniki
Bagno i odbudowany po zapadnięciu się w maju 1999 roku nasyp.
Bagno i odbudowany po zapadnięciu się w maju 1999 roku nasyp.
nowmir
Osobowy
Posty: 70
Rejestracja: 24 paź 2006, 08:31
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: nowmir »

Od kilku dni na łuku przed stacją Kwidzyn (km 51-52, tor 1) są wymieniane podkłady (drewniane na staroużyteczne betonowe INBK). Dzisiaj wyładowano kolejną partię.
Załączniki
Prabuty-Kwidzyn km 51.5  19.06.2009.jpg
WM-15A-413 + platforma serii Sp 03-0510 Kwidzyn 19.06.2009 3.jpg
WM-15A-413 + platforma serii Sp 03-0510 Kwidzyn 19.06.2009 2.jpg
WM-15A-413 + platforma serii Sp 03-0510 Kwidzyn 19.06.2009 1.jpg
tomek kwn

Post autor: tomek kwn »

Byłem dzisiaj oglądałem stan prac większość podkładów wymieniona tłuczeń jest wiec pewnie w poniedziałek góra wtorek skończą
Staszek
Towos
Posty: 46
Rejestracja: 23 maja 2007, 08:17

Post autor: Staszek »

No, z tym drugim torem, to wygodnie mają!
tomek kwn

Post autor: tomek kwn »

Sorki pomyliłem się panowie nadaj wymieniaj podkłady pewnie wymienia na całym luku wiec prace nadal trwają
Awatar użytkownika
ArTuR
Przyspieszony
Posty: 79
Rejestracja: 18 wrz 2005, 23:32
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: ArTuR »

Od maja notuje numery lokomotyw pracujących na linii Kwidzyn-Prabuty. W ustaleniu co jeździło konkretnego dnia pomaga mi Nowmir oraz zdjęcia zamieszczane w internecie. Lokomotywy zmieniane są co drugi dzień, a teraz latem nawet co trzeci.

http://archi88.w.interii.pl/lokomotywy%20D29-218.txt

Co jakiś czas będę aktualizował ten plik.
Awatar użytkownika
ArTuR
Przyspieszony
Posty: 79
Rejestracja: 18 wrz 2005, 23:32
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: ArTuR »

Pojawiło się nowe ograniczenie prędkości. Na razie jako tymczasowe do 40 km/h między Prabutami, a przystankiem Gonty (dokładnie 34,3-36,1). Prędkość szlakowa na tej części linii to 70 km/h.
Awatar użytkownika
Kolins
Pospieszny
Posty: 119
Rejestracja: 19 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: Kolins »

(Tylko w tym pliku tekstowym zmień miesiąc... :razz: Bo listopad mamy, a nie po raz drugi październik)
Kolins
nowmir
Osobowy
Posty: 70
Rejestracja: 24 paź 2006, 08:31
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: nowmir »

W dniach 4-7.05.2010 na dawnej stacji Rakowiec Pomorski rozebrano dodatkowy tor. Zdjęcia wykonane w sobotę 8 maja.
Załączniki
Miejsce, gdzie był kozioł oporowy.
Miejsce, gdzie był kozioł oporowy.
IMG_0759.jpg
Podkłady i tłuczeń na razie zostawiono.
Podkłady i tłuczeń na razie zostawiono.
Tor szlakowy nr. 2 jako droga dojazdowa. Na bocznicy rośnie żywopłot.
Tor szlakowy nr. 2 jako droga dojazdowa. Na bocznicy rośnie żywopłot.
IMG_0750.jpg
IMG_0749.jpg
Na szynie napis "zostawić".
Na szynie napis "zostawić".
IMG_0747.jpg
Awatar użytkownika
Marcin Przegiętka
Pospieszny
Posty: 155
Rejestracja: 10 lip 2006, 14:53
Lokalizacja: Warszawa / Toruń

Post autor: Marcin Przegiętka »

Na linii bardzo miłą dla oka architekturę prezentują dworce, przy tym nieźle zachowane. Kilka zdjęć z początku lipca 2010 r.
Załączniki
Zagubione w roślinności Gonty
Zagubione w roślinności Gonty
Licze
Licze
Rakowiec Pomorski
Rakowiec Pomorski
Stacja Rakowiec Pomorski
Stacja Rakowiec Pomorski
Pozdrawiam,
Marcin

"Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją."
nowmir
Osobowy
Posty: 70
Rejestracja: 24 paź 2006, 08:31
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: nowmir »

Budynek dworca w Gontach niestety nie istnieje. Może ktoś wie jak wyglądał i kiedy go rozebrano?
Załączniki
Nowe ograniczenie prędkości: 40 km/h w kierunku Prabut, 70 km/h w kierunku Kwidzyna. W głębi budynek mieszkalny za którym znajdowała się ładownia i tor dodatkowy.
Nowe ograniczenie prędkości: 40 km/h w kierunku Prabut, 70 km/h w kierunku Kwidzyna. W głębi budynek mieszkalny za którym znajdowała się ładownia i tor dodatkowy.
Widok od strony placu dworcowego. W trawie zasypane piwnice budynku stacyjnego a w głębi pozostałości przylegającego magazynu towarowego.
Widok od strony placu dworcowego. W trawie zasypane piwnice budynku stacyjnego a w głębi pozostałości przylegającego magazynu towarowego.
Widok od strony torów. Zarośnięty peron i pozostałości magazynu towarowego.
Widok od strony torów. Zarośnięty peron i pozostałości magazynu towarowego.
Awatar użytkownika
Marcin Przegiętka
Pospieszny
Posty: 155
Rejestracja: 10 lip 2006, 14:53
Lokalizacja: Warszawa / Toruń

Post autor: Marcin Przegiętka »

Tego niestety nie wiem, nawet nie wiedziałem, że był tam jeszcze jakiś budynek.
Przystanek w Gontach (Gunthen) został otwarty dopiero po dwóch latach od otwarcia linii Kwidzyn - Prabuty - 16 IV 1911, po kolejnych dwóch latach 15 XII 1913 przekształcony w stację IV klasy, więc dworzec jest późniejszy niż w Rakowcu i Liczu (źródło: Naczelne Prezydium Prowincji Prusy Zachodnie w Gdańsku, 1808-1940, sygn. 185).
Pozdrawiam,
Marcin

"Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją."
ODPOWIEDZ